חשבתם פעם מה עוברים עובדי מוסך ביום יום?
לרוב, אתם כגולשים קוראים ביקורות של לקוחות ברשת ורואים את התמונה בצורה חלקית. ובכן, במרכז שירות מורשה ״תכלת״ לרכבי מאדה ופורד בראשון לציון, החלטנו לשנות קצת את המציאות.
החלטנו לכתוב טור קבוע ברשתות שימחיש לכם מה אנחנו עוברים, באמצעות סיפורים אמיתיים.
אנחנו רוצים לשתף אתכם הגולשים בחוויות היום יומיות שלנו. הסיפורים שונו קצת ואינם כוללים את שמות הלקוחות, או פרטים מזהים, על מנת לשמור על פרטיותם. אבל בכל סיפור, יש גרעין של אמת.
רוצים להשאר מעודכנים? תעקבו אחרינו. תהנו 🙂
קבלו את הטור הראשון!
סיפורים מהמוסך: מלכת השטיחים
סיפור שארע, כך ארע. יום אחד, נכנסה למרכז השירות לקוחה. אשה מבוגרת עם מאזדה בת מספר שנים.
הסיבה הייתה תאונה. הפגוש הקדמי והכנפיים הצדדיות ניזוקו, ככל הנראה ממכה שחטף הרכב בחלקו הקדמי.
למזלה של הלקוחה, הנזק היה קטן יחסית.
מחלקת הפחחות תיקנה את הנזק ויום למחרת הרכב יצא כמו חדש.
עברו כמה ימים ושוב חזרה הלקוחה. שוב עם מכה בקדמת הרכב. יועץ השירות היה המום. הוא הסתכל על הרכב כלא מאמין.
״אבל רק לפני כמה ימים היית אצלנו ותיקנו לך את נזקי התאונה.״
״אני יודעת. לא מבינה מה קרה, שוב נכנסתי במישהו מאחורה״, אמרה הלקוחה. ניכר שגם היא לא הבינה מה בדיוק קרה. שוב הרכב נכנס למחלקת פחחות ויצא לאחר יום מהמוסך כמו חדש.
לא עברו כמה ימים ו….
הלקוחה הגיעה למוסך בפעם השלישית עם תאונה ברכב. הפעם המכונאים היו המומים.
הם בדקו את המכונית שלה מספר פעמים ולא מצאו שום בעיה. הם אפילו לקחו את המכונית למבחן דרכים, אבל לא מצאו כלום.
אף סיבה שהסבירה את רצף התאונות.
"אני לא מבין מה קורה", אמר המכונאי הראשי. "בדקנו הכל, והמכונית שלך במצב מושלם."
האישה משכה את הכתפיים בחוסר אונים. היא לא ידעה מה לעשות. היא כבר הוציאה הרבה כסף על תיקונים, והיא לא רצתה לעבור עוד תאונה.
"אני לא יודעת", אמרה. "כל פעם שאני נוסעת, אני מרגישה שאני עומדת להתנגש במשהו. אני לא יודעת מה קורה."
המכונאים החליפו מבטים. הם ידעו שהם חייבים למצוא את הבעיה, אבל הם לא ידעו מאיפה להתחיל.
לבסוף, אחד המכונאים החליט לבדוק את השטיח מתחת לכסא הנהג. הוא היה מופתע לגלות שהשטיח לא היה מקורי.
הוא היה שטיח זול שנרכש בחנות למוצרי רכב.
"אני חושב שמצאתי את הבעיה", אמר המכונאי. "השטיח הזה הפריע לך ללחוץ על הבלמים."
האישה הייתה מופתעת. היא לא ידעה שהשטיח יכול לגרום לה לתאונות.
היא הודתה שהיא קנתה את השטיח בחנות לממכר מוצרים לרכב והיא לא ידעה שהוא לא מתאים למכונית שלה.
המכונאים החליפו את השטיח במקורי והאישה קיבלה את המכונית שלה בחזרה, לאחר תיקוני פחחות בפעם השלישית ברצף.
היא הייתה שמחה שהיא לא פגעה באף אחד בתאונות, והיא הייתה מודעת יותר לחשיבות של שימוש במוצרים מקוריים במכונית שלה.